Продавець ТОВ «ТТ» розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1956 відгуків
ТОВ "Турфан-Трейд"
+380 (67) 317-97-49
+380 (44) 462-09-15
+380 (50) 547-87-11

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Строки повернення та обміну: Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Весь список товарів належної якості на нашому сайті ТОВ "Турфан-Трейд" підлягає поверненню та обміну в випадку браку ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЦЕ: До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були використані, а також збережено їх первісний товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби, а також документи, видані разом із товаром. Хочете повернути товар? Що робити? Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам потрібно: Написати на нашу електронну пошту 0673179749r@gmail.com , описати причину, а також залишити контактні данні за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнення деталей повернення Або зателефонуйте нам за номером телефону, який вказано в розділі "контакти" Хто сплачує вартість доставки при поверненні товару? У цьому випадку при поверненні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, у разі відмови від товару належної якості вартість послуг з доставки сплачується Покупцем. Коли повернуться кошти? Після отримання та огляду товару нашими співробітниками, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто за реквізитами які надає Покупець при оформленні повернення. Хочете замінити товар? Що робити? Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам потрібно: Написати на нашу електронну пошту 0673179749r@gmail.com або на viber +380673179749, описати причину, за якої Ви бажаєте обміняти товар та прикріпити фото або відео товару, а також залишити контактні дані за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнения деталей обміну. Або зателефонуйте нам за номером телефону: +380673179749. Повернення товару здійснюється за даними: м. Київ, вул. Лебединська, 9, Київ, Україна на ім'я Роман Плотко, номер телефону +380673179749. У яких випадках обмін або повернення товару неможливі? Якщо з моменту отримання Вами замовлення пройшло більше 14 днів. Якщо було пошкоджено первісний товарний вигляд товару, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби або документи, які були видані разом з товаром. Якщо Покупцем було втрачено частину комплектуючих. Якщо при оформленні замовлення на прохання покупця було внесено зміни у комплектацію або зовнішній вигляд товару а саме: додано або прибрано якусь кількість комплектуючих.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner